دوسرا نمبر

Zong آپ کی کمیونیکیشن کی ضروریات کو پریشانی سے پاک بنانے کے لیے آپ کے لیے ایک اور دلچسپ پیشکش لاتا ہے۔ اب Zong "دوسرا نمبر" کے ساتھ آپ کو دو فون یا ڈوئل سم ہینڈ سیٹ لے جانے کی ضرورت نہیں ہے، یہ سروس آپ کو اسی سم پر اپنے مین نمبر کے ساتھ ایک اضافی نمبر رکھنے اور اپنے پروفیشنل زندگی کے توازن کوبہتر کرنے کی سہولت دیتی ہے۔

سروس کی اہم خصوصیات درج ذیل ہیں۔

  • 1سم 2 نمبروں کے ساتھ :: دو ہینڈ سیٹ لے جانے یا سم کے درمیان سوئچ کرنے کی ضرورت نہیں۔ نجی اور کاروباری کالوں میں فرق کریں:اپنا ذاتی نمبر ہمیشہ آن رکھیں، اور دفتری اوقات کے بعد اپنا بزنس دوسرا نمبر بند کریں اور فیملی کے ساتھ اپنے وقت کا لطف اٹھائیں۔
  • نجی اور کاروباری کالوں میں فرق کریں:اپنا ذاتی نمبر ہمیشہ آن رکھیں، اور دفتری اوقات کے بعد اپنا بزنس دوسرا نمبر بند کریں اور فیملی کے ساتھ اپنے وقت کا لطف اٹھائیں۔
  • رازداری اور بااختیار بنانا:اگر آپ کو اپنا نمبر کسی ایسے شخص کو دینا ہے جس سے آپ ایک مخصوص مدت کے بعد کال وصول نہیں کرنا چاہتے ہیں۔ آپ ہمیشہ انہیں اپنا دوسرا نمبر دے سکتے ہیں۔ آپ نامعلوم نمبروں پر کال کرنے کے لیے اپنا دوسرا نمبر بھی استعمال کر سکتے ہیں اگر آپ نہیں چاہتے کہ ہر کوئی آپ کا بنیادی نمبر جانے۔
  • اب آپ سے بچنا مشکل ہے: اگر آپ کسی ایسے شخص تک پہنچنے کی کوشش کر رہے ہیں جو جان بوجھ کر آپ کی کالیں نہیں لے رہا ہے یا آپ کے پیغامات کا جواب نہیں دے رہا ہے، تو ایک نئے دوسرے نمبر سے آنے والی کال پر یہ چال چل سکتے ہیں۔
  • ناپسندیدہ کالوں کو بلاک کریں:اگر آپ مخصوص نمبروں سے کالیں وصول نہیں کرنا چاہتے تو آپ اپنے دوسرا نمبر پر بلاک لسٹ برقرار رکھ سکتے ہیں۔
  • خاص دوستوں کے لیے خصوصی نمبر: جب کہ آپ کے خاندان اور قریبی دوست آپ کے بنیادی نمبر پر آپ سے رابطے میں ہیں، آپ اپنے جاننے والوں کو اپنا دوسرا نمبر دے سکتے ہیں جسے آپ کسی بھی وقت بند کر سکتے ہیں۔
  • آسانی اور سہولت:: اپنےموبائل سے اہم پیغامات یا رابطوں کو کھوئے بغیر اپنے لیے ایک نیا نمبر حاصل کریں اور جب بھی آپ ایسا محسوس کریں اپنے اصل نمبر پر واپس آجائیں۔ اس طرح آپ ایک سے زیادہ بلوں، نیٹ ورکس، موبائلز یا یہاں تک کہ سموں کی پریشانی کے بغیر 2 نمبر آسانی سے برقرار رکھ سکتے ہیں۔

ایکٹیویٹ کرنے کا طریقہ:

اپنی موجودہ سم پر اپنا دوسرا نمبر ایکٹیویٹ کرنے کے لیے:

  • اپنے Zong نمبر سےSUB لکھ کر4600 پر ایس ایم ایس کریں۔
  • اپنے Zong نمبر سے 4600 ڈائل کریں۔

ایک بار جب آپ سروس کو سبسکرائب کر لیتے ہیں توسسٹم بے ترتیب طور پر انوینٹری سے ایک نمبر کا انتخاب کرے گا۔ آپ کے نمبر پر ایک تصدیقی SMS بھیجا جائے گا۔

ڈی ایکٹیویٹ کرنے کا طریقہ:

  • دوسرا نمبر سے ان سبسکرپشن کے لیےUnsubلکھ کر 600 پر بھیجیں۔
  • ان سبسکرپشن کے لیے IVR 4600 ڈائل کریں۔

پری پیڈ کسٹمر کے لیے چارجز:

  • پرائمری نمبر کالز کسٹمر کے ٹیرف پلان کے مطابق وصول کی جائیں گی۔
  • دوسرا نمبر کال پر 1.60 روپے + ٹیکس فی منٹ چارج کیا جائے گا۔
  • سبسکرپشن چارجز 1.00 روپے + ٹیکس فی دن
  • 4600 IVR پر 0.20 روپے + ٹیکس فی منٹ چارج کیا جائے گا۔

پوسٹ پیڈ کسٹمر کے لیے چارجز

  • پرائمری نمبر کالز کسٹمر کے ٹیرف پلان کے مطابق وصول کی جائیں گی۔
  • دوسرا نمبر کال پر 1.60 روپے + ٹیکس فی منٹ چارج کیا جائے گا۔
  • سبسکرپشن چارجز 30روپے + ٹیکس فی ماہانہ۔
  • 4600 IVR پر 0.20 روپے + ٹیکس فی منٹ چارج کیا جائے گا۔

عمومی سوالات

سوال: کیا یہ سروس پورے پاکستان میں دستیاب ہے؟
جواب: پورے پاکستان میں صارفین یاری لوڈ کے اہل ہیں۔ فاٹا اور پاٹا کے صارفین اس سروس کو استعمال کرنے کے اہل نہیں ہیں۔
سوال: دوسرا نمبر استعمال کرنے کا طریقہ؟
جواب: اپنے دوسرا نمبر سے کسی دوسرے نمبر پر کال کرنے کے لیے، مطلوبہ نمبر سے پہلے صرف 46 ڈائل کریں۔ نارمل 0311-XXXX456، دوسرا نمبر0312-YYYY456
سوال: دوسرا نمبر سے کال کرنے کا طریقہ؟
جواب: اگر آپ اپنے تفویض کردہ دوسرا نمبر (0312-YYYY456) سے کسی بھی عام نمبر (0312-XXXX456) پر کال کرنا چاہتے ہیں تو عام نمبر جیسے 46 (0312-YYYY456) سے پہلے 46 ڈائل کریں۔ پارٹی CLI وصول کرنے والا آپ کا تفویض کردہ دوسرا نمبر (460312-XXXX456) اپنی اسکرین پر دکھائے گا۔
سوال: دوسرا نمبر پر آنے والی کالوں کے لیے ؟
جواب: تمام آنے والی کالوں کے لیے صارف اسے سابقہ 46 اور پھر نارمل نمبر کے ساتھ وصول کرے گا۔ اگر کوئی نارمل نمبر 0312-YYYY456 آپ کے دوسرا نمبر (0312-XXXX456) پر کال کرتا ہے تو، دوسرا نمبر اس کے دورہ نمبر پر پریفکس 46 (460312-XXXX456) کے ساتھ کال موصول کرے گا۔
سوال: میں دوسرا نمبر کیسے حاصل کر سکتا ہوں؟
جواب: صرف 4600 ڈائل کرکے یا SUB لکھ کر 4600 پر ایس ایم ایس کریں.
سوال: میں ایک سے زیادہ دوسرا نمبر کیسے خرید سکتا ہوں؟
جواب: صارف صرف ایک نمبر خرید سکتا ہے بطور دوسرا نمبر۔
سوال: جب مجھے اپنا دوسرا نمبر استعمال کرتے ہوئے کال موصول ہوتی ہے، تو مجھے کیسے پتہ چلے گا کہ کال کرنے والا شخص میرے دوسرے نمبر پر کال کر رہا ہے؟
جواب: جب آپ کو کال موصول ہوتی ہے، تو نمبر (460312-XXXX456) سے پہلے 46 پری فکس نظر آئے گا، اس لیے سبسکرائیبر کو دوسرا نمبر پر ان باؤنڈ کال معلوم ہو جائے گی۔
سوال: میں اپنے دوسرا نمبر سے کال کیسے کروں؟
جواب: اپنے دوسرا نمبر سے کال کرنے کے لیے کسی بھی نمبر سے پہلے پریفکس 46 ڈائل کریں۔
سوال: کیا میں آنے والی کالوں کو روک سکتا ہوں؟
جواب: جی ہاں! آپ تمام یا مطلوبہ مخصوص MSISDN کو بلاک کر سکتے ہیں۔ یہ بلاکنگ پرائمری نمبر پر کال بلاک کرنے سے مختلف ہے۔ آپ کسی بھی وقت 4600 IVR کے ذریعے یا SMS پر 4612 پر "مدد" بھیج کر دوسرا نمبر بندیا شیڈول کر سکتے ہیں۔
سوال: کیا میں دوسرا نمبر سے بین الاقوامی کال کر سکتا ہوں؟
جواب: نہیں! دوسرا نمبر سے بین الاقوامی کالوں کی اجازت نہیں ہے۔
سوال: کیا مجھے دوسرا نمبر خریدنے کے لیے سروس سنٹر یا فرنچائز پر جانے کی ضرورت ہے؟
جواب: نہیں! دوسرا نمبر ایکٹو پرائمری نمبر کے ساتھ منسلک کیا جائے گا اس لیے گاہک کا ریکارڈ بھی ہمارے سسٹم میں دستیاب ہوگا۔ ایکٹیویشن کے لیے گاہک کا NIC یا پاسپورٹ نمبر درکار نہیں ہے۔ دوسرا نمبر حاصل کرنے کے لیے صارف کو کسی سروس سینٹر یا فرنچائز میں جانے کی ضرورت نہیں ہے۔
سوال: کیا میں بیلنس منتقل کر سکتا ہوں؟ کیا میں اپنے پرائمری نمبر سے دوسرا نمبر میں بیلنس منتقل کر سکتا ہوں؟
جواب: نہیں! دوسرا نمبر سے کسی دوسرے نمبر پر بیلنس ٹرانسفر کی اجازت نہیں ہے یہاں تک کہ آپ کے بنیادی نمبر پر بھی نہیں۔
سوال: کیا میں اپنےدوسرانمبر پر کوئی وائس/SMS بنڈل یا کوئی اور VAS استعمال کر سکتا ہوں؟
جواب: نہیں! صارف دوسرا نمبر پر کوئی بنڈل سروس یا VAS استعمال نہیں کر سکتے۔
سوال: کیا میں اپنا دوسرا نمبر کسی دوسرے نیٹ ورک پر پورٹ آؤٹ کر سکتا ہوں؟
جواب: نہیں! دوسرا نمبر پورٹ آؤٹ نہیں کیا جا سکتا۔ آپ اپنا بنیادی نمبر پورٹ آؤٹ کر سکتے ہیں اور آپ کا دوسرا نمبر اگلے 6 مہینوں کے لیے اسی صارف کے لیے محفوظ کر دیا جائے گا۔
سوال: کیا میں اپنا دوسرا نمبر تبدیل کر سکتا ہوں؟
جواب: نہیں! ایک بار اسے تفویض کرنے کے بعد صارف اپنا دوسرا نمبر تبدیل نہیں کر سکتا۔
سوال: کیا میں اپنے دوسرا نمبر پر ری چارج کر سکتا ہوں؟
جواب: نہیں! ریچارج صرف پرائمری نمبر پر کیا جا سکتا ہے۔
سوال: میں اپنے دوسرا نمبر کا انتظام کیسے کر سکتا ہوں؟
جواب: 1۔ ڈائل IVRاور 4600 پر بھیج دیں @ 0.20 روپے+ٹیکس فی منٹ 2۔ ایس ایم ایس (Help) اور 4612 پر بھیج دیں @ 0.20روپے + ٹیکس فی ایس ایم ایس
سوال: کیا مجھے اپنے پرائمری اور دوسرا نمبر پر بیلنس اپ لوڈ کرنے یا ری چارج کرنے کی ضرورت ہے؟
جواب: نہیں! آپ کو صرف اپنے پرائمری نمبر پر بیلنس رکھنے کی ضرورت ہے اور آپ اپنا دوسرا نمبر استعمال کر سکتے ہیں۔ اگر آپ کا پرائمری نمبرمیں بیلنس ختم ہے تو آپ اپنا دوسرا نمبر استعمال نہیں کر سکتے۔
سوال: مجھے دوسرا نمبر کے ساتھ کیا ویلیو ایڈڈ فیچرز ملیں گے؟
جواب: 1۔ اپنا دوسرا نمبر لاگ آف کریں۔
2۔ اپنےدوسرا نمبر کا شیڈول لاگ آف سیٹ کریں۔
3۔ دوسرا نمبر کی سروس بلاک کر دیں
سوال: کیا میں اپنے دوسرا نمبر پر مسڈ کال الرٹ (MCA) سروس حاصل کر سکتا ہوں؟
جواب: جی ہاں! ایم سی اے اس وقت دستیاب ہوتا ہے جب دوسرا نمبر بند ہو یا صارف نے کال وصول کرنے کے لیے کسی مخصوص گھنٹے میں فعال کیا ہو۔
سوال: کیا میں دوسرا نمبر پر آر بی ٹی کو چالو کر سکتا ہوں؟
جواب: نہیں! دونوں نمبروں پر ایک ہی RBT چلایا جائے گا۔ اگر آپ بنیادی نمبر RBT کو تبدیل کرتے ہیں تو، دوسرا نمبر RBT خود بخود تبدیل ہو جائے گا۔
سوال: کیا میں اپنے دوسرا نمبر پر پرائمری نمبر بلاک شدہ کالیں وصول کر سکتا ہوں؟
جواب: جی ہاں! پرائمری اور دوسرا نمبر بلیک لسٹ کو الگ الگ منظم کیا جا سکتا ہے اور وہ ایک دوسرے سے متعلق نہیں ہیں۔
سوال: میں اپنے ذاتی دوسرا نمبر کی سیٹنگ کیسے حاصل کر سکتا ہوں؟
جواب: 4612 پر ایک SMS INFO بھیج کر صارف اپنی تمام معلومات/دوسرا نمبر کی سیٹنگ حاصل کر سکتا ہے۔
سوال: میں اپنے دوسرا نمبر کی تفصیلات کیسے حاصل کر سکتا ہوں؟
جواب: تفصیلات حاصل کرنے کے لیے "INFO" لکھیں اور 4612 پر بھیجیں۔
سوال: میں اپنے دوسرا نمبرکو کیسے مینج کر سکتا ہوں؟
جواب: دوسرا نمبر کے انتظام کے لیے "HELP" لکھ کر 4612 پر بھیجیں۔

شرائط و ضوابط

درج ذیل ٹیکسز/ چارجز لاگو ہوں گے

  • ہر ریچارج پر ایڈوانس انکم ٹیکس (AIT) کی شرح %15 لاگو ہوتی ہے۔
  • سیلز ٹیکس (GST) 19.5% استعمال پر لاگو ہوتا ہے (اگر قابل اطلاق ہو)۔